Gyakran ismételt kérdések
Jelen menüpontban összeszedtük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy ezzel is a lehető leghamarabb választ tudjunk adni, ha infromációra van szükséged. Amennyiben a felsorolt kérdések-válaszok között nem találod meg amit keresel, kérjük, érdeklődj munkaidőben (H-P, 8:00-16:30) az online chat felületünkön, vagy telefonos elérhetőségeink egyikén! Munkaidőn kívül is üzenetet hagyhatsz nekünk a chat felületen, valamint a Kapcsolat menüpontban található beépített üzenetküldővel, továbbá e-mailben az info[kukac]electropoint.hu címen. A webáruházunk és boltunk működésével kapcsolatban, valamint a téged megillető jogokról a Kapcsolat menüpont alatt található Általános Szerződési Feltételekből (ÁSZF) és az Adatkezelési tájékoztatóból informálódhatsz.
A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni webáruházunkban. A vásárlási folyamatban szabadon dönthetsz, hogy regisztrálsz (pl. ezzel megkönnyítve az esetleges későbbi vásárlásokat), vagy folyatod a vásárlást regisztráció nélkül.
Az áthúzott árat időszakos akciós-, leértékelt-, valamint a kedvezményes és esetenként a kifutó termékeinknél láthatod és az eredeti listaárat mutatja, amelyből a kedvezményt biztosítjuk.
Webáruházunkban új, gyári állapotú termékeket árúsítunk. Újracsomagolt, vagy használt termékeket nem. Esetenként megtalálható áruházunkban csomagolássérült, vagy bontott csomagolású bemutató darab, ezeket minden esetben leértékelt termékként, kedvezménnyel forgalmazzuk. A leértékelt termékek esetében a leértékelés tényét, valamint az okát egyértelműen feltűntetjük.
Amennyiben pl. nem tartózkodsz azon a címen, amire a számlát kéred, a megrendelési folyamatban megadhatsz eltérő szállítási címet is. Kérjük, a szállítási és számlázási címet gondosan add meg, mert a hibás adatok megadásából származó károkért nem vállalunk felelősséget!
Amennyiben kényelmesebb, a megrendelt terméket személyesen is átveheted üzletünkben H-P, 8:00-16:30 között (kivéve munkaszüneti / ünnepnapokon). Címünk: 1044 Budapest, Megyeri út 116. Fsz. 1. A készlet információról és átvételről - ha ide vonatkozó automatikus tájékoztatást nem kaptál - egyeztess kollégáinkkal!
Amennyiben az általad megrendelt termék készletünkön van, abban az esetben Magyarország területén akár 48 órán belül megkaphatod. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a szállításra külső szolgáltatót veszünk igénybe, így a csomag érkezésének időpontja a szállítócégtől is függ!
Külföldre kért csomag esetén kérjük, egyeztessen kollégáinkkal!
Minden esetben ellenőrid az átvett csomagot, még a futár jelenlétében! Amennyiben sérülést látsz a csomagon, vetess fel jegyzőkönyvet a futárral (ezzel igazolva, hogy a sérülés nem nálad keletkezett) és ne vedd át a csomagot! Sérült csomagokra vonatkozó reklamációt csak a jegyzőkönyv bemutatásával fogadunk el.
Természetesen javasoljuk a csomagolás megőrzését legalább addig, amíg kipróbálod a terméket, de ha esetleg a csomagolás megsérül a termék kicsomagolásánál, ez nem akadálya a visszaküldésnek. Ilyen esetben kérjük, hogy minél alaposabban csomagold be a visszaküldendő terméket a sérülés elkerülésére! A becsomagolt terméket a termékhez kapott számlával küldd vissza részünkre és attól függően, hogy milyen okból küldöd vissza, a termék megérkezését követően elindítjuk a megfelelő folyamatot.
A webáruházban rendelt termékek esetén a magánszemélyeket megilleti - a távol lévők között kötött szereződésekre vonatkozó törvényi szabályozások alapján - a 14 napos elállás joga (bővebben az ÁSZF-ben tájékozódhatsz a Kapcsolat menüpontban). Ha átvetted a terméket és bármi miatt úgy gondolod, hogy nem felel meg, visszaküldheted részünkre akár indoklás nélkül is. A 14 napos elállás joga akkor is megillet, ha a webáruházban megrendelt terméket személyesen vetted át.
Fontos azonban, hogy ez a jog csak a magánszemélyeket illeti meg. Ha cégre vásárolsz terméket, úgy ezzel az elállási joggal nem élhetsz. Továbbá, ha a kipróbálást meghaladóan használatba vetted a terméket, abban az esetben is elvész a 14 napos elállás joga.
Az elálláshoz a Kapcsolat menüpontban találsz Elállási nyilatkozatot, amelyet kérjük mellékelj a termékhez!
Minden általunk forgalmazott termékre jótállást, garanciát és szavatosságot biztosítunk (bővebben ÁSZF-ben tájékozódhatsz a Kapcsolat menüpontban). Amennyiben a megrendelt termék hibás, kérjük haladéktalanul jelezd és a hibás terméket küldd vissza részünkre!