Kérdésed van? Hívj minket! +36 1 271 1148

Gyakran ismételt kérdések

Jelen menüpontban összeszedtük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy ezzel is a lehető leghamarabb választ tudjunk adni, ha infromációra van szükséged. Amennyiben a felsorolt kérdések-válaszok között nem találod meg amit keresel, kérjük, érdeklődj munkaidőben (H-P, 8:00-16:30) az online chat felületünkön, vagy telefonos elérhetőségeink egyikén! Munkaidőn kívül is üzenetet hagyhatsz nekünk a chat felületen, valamint a Kapcsolat menüpontban található beépített üzenetküldővel, továbbá e-mailben az info[kukac]electropoint.hu címen. A webáruházunk és boltunk működésével kapcsolatban, valamint a téged megillető jogokról a Kapcsolat menüpont alatt található Általános Szerződési Feltételekből (ÁSZF) és az Adatkezelési tájékoztatóból informálódhatsz.

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni webáruházunkban. A vásárlási folyamatban szabadon dönthetsz, hogy regisztrálsz (pl. ezzel megkönnyítve az esetleges későbbi vásárlásokat), vagy folyatod a vásárlást regisztráció nélkül.

Mit jelent az áthúzott ár?

Az áthúzott árat időszakos akciós-, leértékelt-, valamint a kedvezményes és esetenként a kifutó termékeinknél láthatod és az eredeti listaárat mutatja, amelyből a kedvezményt biztosítjuk.

Csak új termékeket árusítotok?

Webáruházunkban új, gyári állapotú termékeket árúsítunk. Újracsomagolt, vagy használt termékeket nem. Esetenként megtalálható áruházunkban csomagolássérült, vagy bontott csomagolású bemutató darab, ezeket minden esetben leértékelt termékként, kedvezménnyel forgalmazzuk. A leértékelt termékek esetében a leértékelés tényét, valamint az okát egyértelműen feltűntetjük.

Megadhatok eltérő szállítási és számlázási adatokat?

Amennyiben pl. nem tartózkodsz azon a címen, amire a számlát kéred, a megrendelési folyamatban megadhatsz eltérő szállítási címet is. Kérjük, a szállítási és számlázási címet gondosan add meg, mert a hibás adatok megadásából származó károkért nem vállalunk felelősséget!

Személyesen is átvehetem a rendelésemet?

Amennyiben kényelmesebb, a megrendelt terméket személyesen is átveheted üzletünkben H-P, 8:00-16:30 között (kivéve munkaszüneti / ünnepnapokon). Címünk: 1044 Budapest, Megyeri út 116. Fsz. 1. A készlet információról és átvételről - ha ide vonatkozó automatikus tájékoztatást nem kaptál - egyeztess kollégáinkkal!

Mennyi idő alatt szállítjátok ki a csomagot?

Amennyiben az általad megrendelt termék készletünkön van, abban az esetben Magyarország területén akár 48 órán belül megkaphatod. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a szállításra külső szolgáltatót veszünk igénybe, így a csomag érkezésének időpontja a szállítócégtől is függ!

 

Külföldre kért csomag esetén kérjük, egyeztessen kollégáinkkal!

Mi a teendő, ha sérült csomagot kaptam?

Minden esetben ellenőrid az átvett csomagot, még a futár jelenlétében! Amennyiben sérülést látsz a csomagon, vetess fel jegyzőkönyvet a futárral (ezzel igazolva, hogy a sérülés nem nálad keletkezett) és ne vedd át a csomagot! Sérült csomagokra vonatkozó reklamációt csak a jegyzőkönyv bemutatásával fogadunk el.

Ha vissza szeretném küldeni a terméket, hogyan tehetem meg?

Természetesen javasoljuk a csomagolás megőrzését legalább addig, amíg kipróbálod a terméket, de ha esetleg a csomagolás megsérül a termék kicsomagolásánál, ez nem akadálya a visszaküldésnek. Ilyen esetben kérjük, hogy minél alaposabban csomagold be a visszaküldendő terméket a sérülés elkerülésére! A becsomagolt terméket a termékhez kapott számlával küldd vissza részünkre és attól függően, hogy milyen okból küldöd vissza, a termék megérkezését követően elindítjuk a megfelelő folyamatot.

Átvettem a terméket, de mégsem felel meg nekem. Visszaküldhetem (akkor is, ha személyesen vettem át)?

A webáruházban rendelt termékek esetén a magánszemélyeket megilleti -  a távol lévők között kötött szereződésekre vonatkozó törvényi szabályozások alapján - a 14 napos elállás joga (bővebben az ÁSZF-ben tájékozódhatsz a Kapcsolat menüpontban). Ha átvetted a terméket és bármi miatt úgy gondolod, hogy nem felel meg, visszaküldheted részünkre akár indoklás nélkül is. A 14 napos elállás joga akkor is megillet, ha a webáruházban megrendelt terméket személyesen vetted át.

 

Fontos azonban, hogy ez a jog csak a magánszemélyeket illeti meg. Ha cégre vásárolsz terméket, úgy ezzel az elállási joggal nem élhetsz. Továbbá, ha a kipróbálást meghaladóan használatba vetted a terméket, abban az esetben is elvész a 14 napos elállás joga.

 

Az elálláshoz a Kapcsolat menüpontban találsz Elállási nyilatkozatot, amelyet kérjük mellékelj a termékhez!

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

Minden általunk forgalmazott termékre jótállást, garanciát és szavatosságot biztosítunk (bővebben ÁSZF-ben tájékozódhatsz a Kapcsolat menüpontban). Amennyiben a megrendelt termék hibás, kérjük haladéktalanul jelezd és a hibás terméket küldd vissza részünkre!

SJCAM Magyarország

Gyors kiszállítás

Magyarországon akár 48 órán belül.

SJCAM Magyarország

Online ügyfélszolgálat

Online chat H-P, 8:00-16:30-ig.

SJCAM Magyarország

Kényelmes fizetés

Többféle választható fizetési mód.

SJCAM Magyarország

Vásárlástól elállás

Magánszemélyeknek 14 napos indoklás nélküli elállás.